Mina fina barn!

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar mina barn.. sitter här nu & känner hur kärleken bara bubblar över & jag vill bara skrika ut, visa för hela världen, visa den enorma lyckan & kärleken jag känner över att jag har mina fina ungar! Helt perfekta, underbara barn!! <3 Jag kan inte minnas hur jag klarade mig innan dom föddes.. vad hade jag & leva för? Nu är det dom som får mig att gå upp på morgonen, som får mig att le fast jag är lessen, som får mig att skratta & som får mig att känna mig varm i hela hela kroppen! Trodde inte innan jag fick barn att man kunde älska så mycket.. så högt & så starkt!

Lina: Hon är ju som vilken 5 åring som helst & ibland blir man ju bara så less på hennes tjatande & hennes vredesutbrott.. men hon är den mest fantastiska 5 åringen, hon är så snäll & gullig.. säger ofta till oss hur mycket hon älskar oss & vill ha försäkran om att vi inte kommer dö på jättelänge. :) Hon är en prinsessa (ja iaf när hon har klänning, idag har hon jeans & är då kung.. ) Hon har en vilja av stål & vet verkligen vad hon vill! Hon skyddar sin lillebror med hela sitt liv & skulle aldrig låta någon göra illa honom! Hon bryr sig mycket om sina medmänniskor & säger förlåt & erkänner när hon har gjort fel. :)
Hon är vår lilla tjej, med det vackraste leendet, dom finaste ögonen, det finaste håret & en humor, som är speciell.. :)

  

Noel: Han är den mest galna 1 åring jag har mött.. eller iaf mer vild än sin syrra.. han klättrar överallt & river i allt.. Hans glada humör kan nog få även den iskallaste människan att smälta.. Han älskar bilar & motorer & låter själv som en bil hela dagarna.. Han är en kille full av bus & har hela tiden bus-blicken.. :) Han bara älskar sin storesyrra & när hon leker med honom är det bara såå roligt! Han tycker även om dammsugaren väldigt mycket & blir superglad när jag sätter igång den.. då lägger han sig på den & jag får släpa både dammsugare & bebis.. ;)
Han har det mest fantastiska leende, med bus i, dom klaraste ögonen & dom pussvänligaste kinderna! :)

  

Åhh vad jag älskar er! Skulle inte klara en dag utan er vid min sida.. jag skulle gå genom vatten & eld för att ni ska ha det bra & utan er skulle allt vara grått & trist!! Mina fina underbara & härliga ungar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0