Packa, packa, packa...

Hellu! Shit, det känns som att jag nyss har gjort detta, packat en massa kartonger, för att sen stapla dom på hög & för att sen bo bland kartonger, tomma fönster, kartonglukt, tomma skåp/lådor/hyllor.. ja för jag gjorde det ju nyss oxå.. jag minns att jag hade såna goda förväntningar på detta, men platt fall blidde det.. Nu denna gång så har jag en annan känsla i kroppen.. jag ser fram emot flytten så sjuuukt mycket, ska bli skönt, otroligt skönt.. känner att stämningen här på gården sen vår uppsägning, lixom går att skära i.. tråkigt, men så är det.. man kan ju lixom inte bo kvar bara för att.. sen ska ju rätt vara rätt oxå, tycker iaf vi!! Mår fruktansvärt dåligt av detta läge, men ser framåt & blir då positiv.. :) Positiv tänk.. minns ni?! ;D

Ja för idag sprakade jag igång med packningen, med hjälp av en 1 åring.. inte det lättaste, men det går.. ;) Helt plötsligt sitter han i kartongen & det jag nyss la där, ligger utanför.. ;) Han är för härlig min lilla miniterro! ;) Hans nya ord idag är "BLÄ" Hela tiden kutar han omkring & ropar "BLÄ" :) Gulligt tycker jag! <3

Igår var jag i Västerås & hade dejt med Sofia & hennes lille Liam! :) Vi käkade wok and go, fanken va hot det var.. men gott! Vi snackade en massa, massa.. lider med henne då hennes farfar gick bort i lördags,,. :( Sen tog vi oss en tripp till nisses, jag köpte vantar till barnen & så kikade vi lite, OM man ändå kunde få obegränsat med pengar där.. :) Sen fick jag en massa kartonger av mamma & så körde jag hem allihopa, innan jag for hemmåt igen! Tack Sofia för en helmysig kväll med dig & sötaste Liam! <3 Saknar er redan!!

Nu ska jag packa in ungarna i bilen & åka & hämta ett paket som har kommit, Noels nya overall.. läge för overall nu, kallt som f*n ute ju..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hoppas det blir bättre med flytten denna gång. Ni kan ju bara se det som att om ni inte hade flyttat så kanske ni än i dag setat och funderat på hur "det där huset på landet" skulle vara att bo i. Det finns en mening med det mesta sägs det ju :)



Träffade din mor i lördags på Nisses. Hon frågade lite försiktig om inte jag var din kompis :)



Kram på dig!

2010-10-21 @ 19:45:52
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0