Positivt tänk!

Tjolahopp! Känner mig positiv idag.. massa positiv! Mycket går nu som jag vill & jag är så glad över det! Ska skriva upp några positiva saker här, så delar jag med mig av mitt positiva tänk!

* Vi flyttar snart.. vilket känns hur bra som helst & jag kan knappt bärga mig.. vill inreda, möblera, göra fint & greja & dona med vårt radhus! Hjärnan går på högvarv & ideerna sprudlar! :)
* Jag har kommit på att detta vi bor i nu är för stort.. jag håller på & blir knäpp, städar väl ihjäl mig.. ;D Skönt att ha kommit på det & för oss räcker 90-100 kvm alldeles ypperligt, en stor sten har lossnat från mitt bröst!
* Jag kom på idag när jag var ute & gick, att i det tråkiga här, kommer det upp nåt positivt.. känner ingen, har ingen att umgås med på dagarna, om jag inte åker till mina kära vänner i västerås, så jag har verkligen tid att träna & gå ner i vikt! :)
* Jag har jordens vackraste barn, fulla av bus & jag kan bara titta på dom så blir jag helt varm & jag är verkligen sååå lycklig över att jag har dom finaste ungarna! Jag älskar dom nåt så kopiöst mycket, att det inte går att beskriva i ord!!
* Jag är gift med den mest underbaraste mannen som finns & jag är lyckligt lottad som har honom vid min sida, han är helt klart min bästa vän, min själsfrände & min livskamrat.. min egna lilla älskling, som jag kan prata med allt om & som vet allt om mig! Jag älskar min Martin, tills döden skiljer oss åt!
*Jag går ner i vikt, i min takt.. har gått ner 35,2 kg & är verkligen sjukligt stolt över mig själv.. jag har gjort detta, själv! Med rätt kost & en massa massa motion! Jag är sällan hungrig, eftersom att jag äter så regelbundet & med rätt kalorimängd.. har en del kilon kvar till mitt mål, men typ 4 till ett delmål! :)
* Jag har börjat springa.. har aldrig gjort eller orkat förr, men nu springer jag verkligen runt mina 6 km.. DAMN I´m gooood! ;D
* Jag & min mamma har kommit varann närmre än vi någonsin vart.. känns bra det med, hon är samma männsika som innan (&jag med antar jag.. men ni som känner mig, vet vad jag menar) men jag har nog lärt mig leva med det.. Hon är så underbar med mina barn & snart ska hon ha Noel över natten, vilket hon längtar tills, hon vart så glad över att jag ringde & frågade.. "Får jag det" sa hon! Klart hon får, anytime!
* Jag har verkligen mina äkta vänner, ni vet vilka ni är! <3 Skulle inte kunna leva en dag utan er, ni är ju bara såå bra! <3
* Jag har fått reda på saker om en viss person, hoppas hon läser detta & känner sig träffad.. men efter det jag har fått reda på vad du har sagt om mig & mina barn, så vill jag aldrig, aldrig mera se dig & ditt fula tryne! Känns skönt att jag äntligen har slitit mig loss ifrån dig, subba!! :D

Nu ska jag glutta runt lite.. bebis sover, hes som en kråka är han, annars mår han nog bra, han är min lilla terrorist.. :) Lina tar kort på dagis idag.. spännande!

Hoppas ni känner min positiva energi.. jag känner att jag sprudlar..

Tjingeling! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Toppen!!! Va kul att läsa Carola :) Jag är glad för din skull. Fick tårar av glädje för din kämpar glöd. Duktig du är!!!!

Tack för dina positiva tankar och ord :)

Nu ska jag bege mig ut i solen med vovven min. Bita ihop och tänka positiva tankar precis com du

Tack!! Massa kramisar

2010-10-13 @ 13:57:27
Postat av: Emma

Tänk om man kunde vara sådär positiv jämt :).. Ska bli kul att ni flyttar närmare så man kan ses lite oftare än nu :).. Kramar

2010-10-13 @ 14:32:07
Postat av: Sofia

Hej hjärtat! Är så glad för din skull, äntligen går det åt rätt håll för dig.. Med allt! Lite nyfiken, vem är subban?:P Jag vet säkert men det finns ju ett par att välja mellan;) Puss fina du<3

2010-10-13 @ 17:43:09
Postat av: Camilla

Härligt babe. Glad jag blir :) Du är bäst! <3

2010-10-13 @ 22:36:59
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Kul att läsa att du är positiv. Du är så duktig som har gått ner så pass mycket. Kram

2010-10-14 @ 14:55:21
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Frida

Härligt att allt känns positivt nu och du är så duktig med vikten att det inte är klokt! :-)

2010-10-15 @ 08:17:29
URL: http://linluggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0