Tråk väder..

Fy bubblan vilket tråk väder det är idag.. Jag som ska ut & springa ikväll.. får se om man spöar crosstrainern istället! :) Återstår & se hur det ser ut när Martin kommer hem. :)

Idag skulle vi åka till öf.. men jag ångrade mig, när min dejt där ställde in för att hennes sessa var lite krasslig.. så efter vi lämnat Lina åkte vi hem igen.. dammsög av hela huset & sen orkade jag inget mer.. känner ju inte för att lägga ner hela sin själ när man vet att man ska flytta snart.. ;) Har kollat på plastikkirurgerna på tv4 play på Iphonen & bubblat i luren med Nachette. :) Noel har vart lite halvtjurig.. men efter en lur på nästan 2 timmar så verkar han "normal" igen.. :) Han går nu.. inte bara kryper.. han kryper lite, men för det mesta så knatar han.. han ser lycklig ut & han tycker nog att det är himla roligt! :)

Nu ska vi åka & hämta Lina.. ja inte går jag i detta pissväder... ska vi käka lite mellis & så ska jag ta med mig barnen upp på övervåningen & börja packa & greja lite där uppe.. har 2 kartonger.. ;D

Så på återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0