Feberkille



Halloj! Igår var vi på bvc för 1 årskontroll.. Noel skötte sig bra.. väger 12.3 kg & är 77 cm lång.. vår stora fina bebis! <3 Fick vaccin & har lite feber efter det idag.. lite småsur oxå.. men leker ganska bra själv.. :) Kryper omkring & ger ut sina glädjeskrik så det känns som att trumhinnan ska spricka.. så manligt.. ;D Han går mer & mer.. men vågar inte rikigt helt än.. :) Men det kommer säkert snart.. kan inte fatta att han är 1 år redan!! <3

Idag var jag & Noel ute & gick efter lämning på dagis av min fina prinsessa! Skönt med luft, men omg vad det blåste på vissa ställen.. trodde jag skulle frysa ihjäl! Skönt & komma in.. nu eldar jag som bara den för att få upp värmen i huset.. igår kväll trodde jag att jag skulle frysa rumpan av mig!

Nu ska jag upp & röja på övervåningen.. behövligt.. ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda

Söta lintotten!

2010-09-29 @ 08:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0