Fredagsmys!!

God kväll! Sitter i bilen nu utanför Ica väst, Martin & Lina är inne & köper fredagsmys! :) vi har vart hela familjen på fyrishov & badat & haft bamsing mysigt! Martin kom hem tidigare idag, hela 2 timmar, vilket vi inte är vana vid.. Brukar vara tvärtom.. Men glada vart vi & vi bestämde när vi satt & käkade mellis att dra till badhuset istället för tt sitta hemma & inte göra nåt typ.. :) Noel har väl svalt halva fyrishov typ.. Haha! Lina vill helst av allt vara i bubbelpoolen, varmt & skönt där ju.. :) Nu vidare till Capri & köpa mat.. Sallad för min del.. Blir bra trött ibland på att banta & täkna kalorier, men men.. Snart hoppas jag att jag har nått min målvikt.. Känns ju närmare nu än för ett år sen iaf.. ;) ha en mysig fredag alla ni som förtjänar det! Sofia, jag tänker på dig. Hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0