Fy fan..

Jag lider verklingen med Lina just nu.. hon har såå tråkigt  jag märker verkligen att hon är understimulerad.. jag försöker verkligen, spelar bandy med henne, ute & cyklar, rita, spela spel, lägga pärlplatta.. leka.. ja allt... men hon behöbver barn att leka med.. det finns tyvärr inga barn här & leka med.. det är den bittra sanningen.. eller jo det finns barn, men aldrig att man ses & leker.. tycker det är tråkigt & det gör mig lessen att se Lina så här uttråkad som hon är.. Barn behöver barn att leka med.. Noel med.. men än så länge så går det ganska bra med Noel, han sysselsätter sig ganska bra själv..

Tycker detta suger.. Ärligt, det suger hårt!!

Ska fixa mellanmål nu till mina troll & hoppas att det snart blir fredag så vi kan åka till Västerås & träffa Sofia & Liam! <3 Sen är det helgmys med mina älsklingar & lite äventyr har vi inbokade...

Over



Mamma & Pappa älskar er sååå mycket underbara ungar, vill att ni ska må bra & ha det bra & skulle gå genom vatten & eld för att ni ska ha det bäst!! <3

Kommentarer
Postat av: veronica

aaw vilken söt bild :)

2010-10-06 @ 23:51:46
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0