1 vecka kvar!! ♥

Hurra hurra!! Om exakt 1 vecka sitter vi i bilen på väg på nynäshamn & ska åka till våra bästa, underbaraste, fantastiska älsklingar på Gotland! Våra fina Fred & Linda!! <3 Tycker att det är bra orättvist, att dom som vi umgicks med, dom som ville ses & dom som vi älskade att hänga med & dom som vi bara har sååå roligt  med jämt, flyttade till Gotland.. får tårar i hela ögonen när jag tänker på det.. saknar dom jämt, hela tiden & jämt!! ♥

Men nu ska vi ses iaf! :D Ska bli så otroligt roligt & barnen kommer få ha det så bra dom med! Lina ska åka ut på landet & Noel ska vara här med mamma! :D Blir bortskämda på olika håll mina älskade ungar! :)

Annars idag, kommer Carro & Fredrik med alla deras barn.. ska bli bamseroligt, leka i det fina vädret, äta korv med bröd & snacka en massa skit! :D Lina är ute nu.. & henne ser man väl i runda slängar kl 19 igen.. ;) Hehe.. Utebarn, sover bra om natten! :)

Måste åka in & handla idag.. ska få främmande, fint sådant oxå.. imorgon alltså, valborgsmässoafton! Emelie, Marcus, Miguel & Nicola kommer hit, vi ska grilla massa gott, dricka gott, umgås, skratta, kika brasan & ha en trevlig afton! Sen ska dom sova här, så huset blir fullt av folk, vilket jag tycker ska bli såå kul! Synd bara att jag börjar 7.30 dagen efter.. men men.. inte mycket att göra. :)

Ska ringa Emelie nu, få se när dom kommer imorgon, jag jobbar till kl 14..

I onsdags var jag & barnen i hamnen i Västerås efter vi fixat lite grejer i stan.. Vi åt glass, kikade på båtar & brandbilar, till Noels stooora förtjusning.. brandmännen var sugna på glass. ;) Tog oss en liten promenad längs hamnen.. mysigt som bara den! :D Här kommer lite bilder. :)

 

Mina finaste! Noel lite krasslig, men så fina dom är! ♥



Rider på långa elefanten. ;)



Fint!



Noels dag vart räddad, min med.. ;)

Så lite fina bilder, nu ska jag dricka kaffe & plocka fram dynorna till altanen.. Snart kommer besöket! :)

Måste bara inflika en sak.. jag har tröttnat på att höra av mig, en vänskap ska ske från två håll, annars kan det vara.. så du vet!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Camilla

När vi kommer hem igen måste vi också få till en date! Oh den där biokvällen vi pratat om i åratal. Sen när jag får all tid i världen så börjar du jobba heltid igen :)



Hoppas ni får en trevlig helg o Valborg trots jobb.



Kram!

2011-04-29 @ 13:03:21
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0