Tisdags besök!

Halloj! Tisdag idag.. ganska matt & trött efter 4 dagars jobb.. det har gått himla bra allting på jobbet & allt har flytit på.. :D Har jobbat med bra tjejer & jag känner mig nöjd & det ska bli skönt att vara ledig i 7 dagar..

Började min ledighet med att vika en stor ikea kasse med massa nytvättad tvätt.. in i skåpen & röja på övervåningen.. innan detta så åt vi såklart en mysfrulle jag & mina älskade barn som jag har saknat sååå mycket, har ju knappt träffat dom, eftersom att jag jobbat 3 av 4 kväll..

Sen var det dags för tvättning, borstning av nötterna & påklädning, sen packa ryggsäcken & dra till dagis.. Lina vill inte ha överdragsbyxor på sig, inte så lätt att förklara för henne att man ska svettas in våren.. ;)

När jag & Noel kom hem gick han raka vägen till köket & tog fram en plastmugg & hans haklapp.. & pekade & sa "nam nam" han ville ha apelsin, så han satt & mumsade det & jag drog en sväng med snabeldraken innan han kom & stängde av den.. ;) Röjde satan i Linas rum oxå när Noel hade somnat.. herrejisses vad den damen & hennes polare kan stöka ner.. men nu blir det hårdhandskarna där uppe.. alt som åker fram, ska åka tillbaka.. så är det bara...

Idag kommer Carro & Amanda hit & leker & ser hur vi bor, vilket ska bli oerhört roligt! :D Lina längtar & längtar! :D "kan jag & Amanda leka & du & Carro kan sitta & babbla" Sa Lina i morse, med ett stooort flin! :P Hon vet hur det funkar.. ;D

Nu har jag nyss skickat efter 1 förstoring på min brudbukett & en present till Marcus som fyllde år igår!

Nu ska jag kika runt lite & sen ska jag kanske lägga mitt schema.. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0