Hemma med sjuk Lina!

Tjoflöjt! Martin var hemma fre & måndag med Lina, jag är hemma igår, idag & imorgon! Hon har ju som ni alla vet halsfluss! :( lider med henne så mycket!! Min fina skrota! Men visst är det mycket bättre! Men doktorn sa att hon absolut tidigast får gå till skolan som i morgon, men jag jobbar bara 4 timmar imorgon, så jag kan lika gärna vara hemma med henne imorgon med & på fredag är hon ledig, så är hon fit for fight tills på måndag! Jag ska jobba helgen, känns ju sådär, men men.. :)

Idag så har jag hållt på med en massa saker här hemma! Jag & Lina for till Enköping efter vi lämnat lillebror på dagis. Handlade lite nödvändigt på Willys, in på växtriket & köpte lite nya blommor. In på Ö&B & köpte lite nödvändigt även där! Så åkte vi hem, Lina har softat till barn tv & lekt i sitt rum! Jag har grejat ute i rabatterna, planterat dom nya blommorna, satt tulpan lökar & nån annan lök, sopat av altanen, städat grillen & satt på den skyddet & beskurit syrenbusken vi har! Är nöjd! :) inne har jag moppat nedervåningen ( min man dammsög där igår när jag var ute & gick) dammat, vattnat blommor, städat köket, städat vårt & Noels rum & dammsugit där uppe. Linas rum kommer jag inte in i, så det är väl inte mer än rätt att hon ska få städa sitt eget rum innan jag dammsuger! Hon fyller ju faktiskt 6 om 2 veckor! :))

Nu ligger jag i soffan, ska snart hämta prinsen på dagis & sen hem & leka lite ute tror jag.. Sen in & göra raggmunkar ( sjukt sugen!) & sen ska jag åka i till Västerås & gå blodomloppet med några av mina kollegor! :D ska bli kul! Skönt att röra på fläsket oxå! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var då galet vad du var effektiv idag då. Men höststäda behövs väl om man ska få lite fint till våren sen.



Skönt att Lina är bättre. Halsfluss är ju som sagt ingen höjdare. När Bella hade det för nåt år sen så fick hon dagisförbud i en hel vecka har jag för mig så ja, det är nog lika bäst att Lina får vara hemma. Inge bra om hon mittar ner massa andra med dessa äckliga bakterier..



Kram på dig finaste!!

2011-08-31 @ 15:50:16
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0