Spiral- check!!

Halloj! Igår gjorde jag det! Satte in en hormon spiral, så nu hoppas jag att synda floden ger sig massor, eller helt helst! ;) känns skönt att jag har gjort det, men under tiden var det inte skönt!! :( fy bubblan vilken smärta! Jag hyperventilerade & hade svårt att ligga still.. ;) trots en extra bm som försökte lugna mig.. Men direkt efter hade jag bara svag mensvärk & lite öm.. Idag känns det inget alls! :D

Efter ingreppet styrde jag blåa faran till Camilla. Där drack jag kaffe, hängde i hennes soffa, snackade skit & hade himla trevligt! :D drog sen med den hög gravida kvinnan till hälla, bytte 2 par byxor som jag köpt till Lina i storlek 116, dom var för korta!!!! När vart min tjej så lång?? När började hon kunna ha 122?? När jag höll i dom i affären så såg dom gigantiska ut på längden, men jag vek inte upp mycket alls!! Herrejisses! Min stora tjej!! <3 jag & Camilla lunchade på hälla shopping & kikade lite på vinterkläder.. Bamsing dyrt kommer det bli.. Båda barnen ska ha nytt i år!! :)

Tack babe för en toppen förmiddag, nåt som jag behövde mer än mest.

Ska klä på min dagis kille nu! Sen ska vi snart röra oss! Snart är det helg, som vi längtar! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Förhoppningsvis får du det lättare under din mens o med dina PMS-besvär så det är värt smärtan att sätta in spiralen. Hur känns det idag då?



Hoppas sessan kryar på sig snabbt. Hon ser liitr trött ut på bilden. Gumman :-/



Kram på dig vännen!

2011-08-25 @ 19:47:53
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0