Års dag!

Hellu! Idag är det den 1 december.. En dag som alltid kommer vara lite extra sorglig. Det är idag 7 år sen min fina fina morfar vart en vacker ängel! 7 år sen han lämnade oss & mötte mormor igen på andra sidan! Saknar honom & mormor varje dag & skulle ge massa för att se dom le igen! Höra mormors skratt eller känna morfars lukt!! Dumma cancer som tog dom vackraste & snällaste människorna på denna jord!

När jag hälsade på morfar på sjukhus & det var även den sista gången jag träffade honom, jag var upp & presenterade Martin för honom, så berättade jag för honom att jag skulle sluta röka & att jag satt ett datum för det. Den 1 december.. Han vart stolt & sa att han trodde på mig!

Den 1;a december kom & jag hade inga cigg hemma, min mamma ringde på morgonen & berättade att morfar hade somnat in.. Min värld stannade & jag ville bara gå ut & röka.. Men då mindes jag vad min morfar sagt, att han trodde på mig & jag ville verkligen inte göra honom besviken! Jag gjorde inte det heller, jag slutade röka, jag har inte rökt på 7 år! :D jag är stolt & jag vet att morfar & mormor oxå är det! :)

I 1 år hat vi vart hummelsta bor, nåt jag inte ångrar för allt i världen! Vi trivs bra & jag har nog aldrig boat in mig så mycket som här! :)

Färdig bubblat från mig nu, är trött efter jobb, storhandling, barn lek & trots, Ikea besök & rensning här på kvällskvisten! Så jag avrundar här & knyter mig, som det heter. Först en het dusch! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh,vad fint Carola.. och nu börja jag gråta! Haha, böliga jag i ett nötskal! Grymt att sluta röka.. och man mår så mycket bättre!

2011-12-02 @ 09:59:13
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Årsdagar är alltid speciella. 27 oktober är en dag jag alltid minns i detalj. När morfar dog. Spelar i gen roll att det gått 11 år.

Jag tror både mormor och morfar är stolta över dig. Viktnedgång, rökning, barnen. Finns mycket att vara stolt över.



Puss o kram!

2011-12-02 @ 15:29:10
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0