Julpyssel, julmarknad & vänner!

Tjenare!! Ännu en helg är avklarad & vi närmar oss julen med stormsteg! Härligt! :D Idag har vi vart & julpysslat i lokalen här hemma, med kära grannar & trevligt samkväm & lite fika. Barnen uppskattade det till tusen & då även mamman & pappan.. dom fick även klä julgranen & Noel tyckte väl mest att det var roligt att slänga med kulorna & se hur dom studsade.. hur ska det gå här hemma?? ;)



Fika
är ju såklart bland det bästa! :)



Puss på min vackra prins, som ni ser så pysslar mamman en smällkaramell.. ;)





Mina pysselbarn! :)



Klä granen. :)

Efter detta så åkte vi en sväng till Västerås för lite små shopping.. :D Sen kom svärisarna förbi & nu sover kidsen.. vi ska kolla på film tillsammans under en filt i soffan & äta massa naturgodis! :)

Igår var vi först på julmarknade på nykvarn, det var snorkallt & blåste hårda vindar.. men mysigt inne.. ;) Lite snö hade ju såklart vart grädden på moset.. men men.. vi köpte lite tomtar & grejs.









På eftermiddagen kom familjen Thörn på middag! Som vanligt trevligt & massa roligt att ses! :)



Tripp trapp trull i tjejer! :)



Finaste Dexter! :)



Noel & Liza. sötisar! :)



Sötsate Liza! Såå go! :)



Fin julgrupp från våra fina vänner! <3

Nu ska jag sätta på mig pyamas & mysa ner mig. Jobbar 14-19 imorgon.. ganska soft.. får se vad jag hittar på innan jobbet..

Veckans ris går till mig själv.. är så grinskallig & tjurig.. jag vet att det beror på min hormonspiral & den ska veck nu.. tänker inte må så här nå mer!!

Veckans ros går såklart till min man som är den bästa fast jag beter mig, älskar honom till rymden & tillbaka tusen ggr om..

På återseende! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina bilder. :) Vad mysigt att ha såna där tillställningar m grannarna!

Trist att jag känner mig risig. Hade varit så skoj att ses igen. Tycker iaf vi ska få till en gång innan jul?!



Ut m spiralen nu så mår du säkert bättre snart. Kanske mer PMS men under en kortare period.



Kramis på dig!

2011-12-04 @ 20:22:01
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Lena - mamma till Ian

Hormonspiralen kan verkligen ställa till besvär. Hur länge har du haft den? Jag har haft min p-stav sen mitten av september och jag mår verkligen pyton. Så tjurig och less på allt, ingen ork till något och vill inget. Helst av allt vill jag bara sätta mig i ett hörn och gråta och försvinna.



Kram

2011-12-04 @ 20:59:04
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0