Julstök!

Hejsan hej! Ikväll & idag har vi julstökat här hemma.. hängt upp julgardiner & bakat pepparkakor.. så mysigt det börjar bli nu, nu vill vi bara mosa på med en massa massa julpynt! Kommer inte hålla oss så länge till.. ;P







Lite bilder från en mysig kväll! :)

Nu har jag nyss fixat lite julkort oxå & skickat efter kort till Noels dagis kollage. :) Spännande!! :D

Dags att ta en dusch.. är mjölig efter pepparkaksbaket & Lina tyckte jag skulle badda ansiktet med mjöl.. ;P Men det ingår ju, eller hur. ;)

Ha det bra alles! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser ju hur mysigt som helst ut :)

2011-12-07 @ 08:20:45
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Vad mysigt... =)



Min stav kommer åka ut nästa år, då har jag gett den ett ½ år och jag känner att det får räcka...ingen ska gå och må dåligt pga en sån sak. Det var likadant med mini-piller för mig.



Hoppas du börjar må bättre snart och kommer igång igen med allt. Du är duktig som kämpar på.



Kramar till dig

2011-12-07 @ 13:22:24
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0