Latmask!

Hej hej! Jag kan inte förstå vad som har hänt med mig? Vad har hänt med Carola hurtbulle? Nu är hon lat, lat, laaat & ligger hellre i soffan & käkar chips än tränar.. har tappat karaktär & vilja.. all ork är borta & jag måste tvinga mig ut för en promenad, vilket jag ska göra här snart.. kolla där bara, vaddå snart? Gå ut nuuuu!!

Jag blir ledsen på mig själv.. känns som att jag sviker mig själv.. men jag vet att det kommer lossna snart igen, men är det så svårt att göra det nu då? Kanske blir bättre om jag tar mig ut & går spåret? Kanske får jag upp gnistan igen då? Ja jag får ju inget veta om jag inte gör det?

Måste peppa mig själv.. önskar så att jag hade en motions kompis.. en träningskompis, som kunde peppa mig & som jag kunde peppa.. önskar verkligen det! Kanske ska söka en i UNT? ;P

 

Här så hittade jag i mina gömmor.. en bild på mig med en nyfödd Noel & en bild på mig på mina barns kalas iår, två år mellan bilderna alltså.. kan man tycka man ser en del skillnad.. herrejisses, jag höll på att trilla av stolen när jag var inne & kikade på bilder från när jag var så stor.. hur kunde jag låta det gå så långt?? Nu sträcker jag extra mycket på mig, jag har verkligen gått ner allt detta själv & jag måste ju kunna ha svackor & vara lite lat..

Bara svårt för mig att ta in det & "unna" mig det!

Tror (efter jag pratade med min kloka bästa Camilla som sa det) att min spiral kan ha ett finger med i spelet, & den gör att jag mår som jag mår, att jag inte orkar & känner noll lust, då menar jag noll lust till allt..

Min BM ringde nyss här upp efter jag ringt dit & jag ska dit om 2 timmar & ta ut spiralen, tjoho!! Hoppas nu att allt vänder & att jag hittar tillbaka till mig själv igen!! :)

Håll tummarna!! :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Guuuuuud, du borde ge dig själv hundratals klappar på axeln! Så grymt jobbat, vad fin du är! :)

2011-12-05 @ 10:32:03
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Jag förstår hur du känner dig även om jag aldrig har haft så många kilon att gå ner som du faktiskt lyckats med. Titta bara på bilderna och se vad duktig du varit. Jag tror aldrig att du kommer att bli så stor igen även om du tillåter dig att ha svackor och känna dig som en latmask ibland. Jag ska inte säga att du ska unna dig, för jag vet att du hatar det så jag säger istället. TILLÅT dig att vara lat. Fast jag skulle inte säga att jag tycker att du är lat. Du är skitsnygg nu och du kommer att gå ner dina sista kilon. När du känner att du orkar.



Stor kram.. Hoppas föresten det blir bättre nu när spiralen rykt.

2011-12-05 @ 18:53:55
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0