Ledig med en massa att göra..

Halloj hejsan hej! Idag är jag ledig efter en jobbarhelg som har flytit på otroligt smidigt & lätt, jobbat med kanon kollegor & skrattat mycket! Det gillas massa massa!! På min delade tur i lördags så kom min familj in till stan & vi åkte ner på stan & lunchade på jensens, vandrade runt lite & kikade på bondens julmarknad.. Jag förstår inte att vi aldrig lär oss om Jensens.. otroligt dålig service, maten fick vi vänta på i 50 minuter & den var endast fis ljummen när den kom in.. kommer aldrig mer sätta min fot där!! Vi fick 200 kr rabatt för att vi sa till, men det var inte lätta att få Noel att vara någolunda still... Så nej, inte igen! Bondens julmarknad var sådär.. kan säga att jag vart besviken.. men men.. jag fick iaf en massa energi genom att träffa min familj, så kvällen på jobbet kändes lättare! :D Noel har lärt sig säga gammal, så han gick runt & pekade på alla tanter & sa "mammal" haha! Träffade min jobbarkompis, Noel trodde det var en mamma, men jag sa att hon var en mormor (till hennes barnbarn hon hade med sig): Då tittade Noel på henne & sa: Mammal mommo.. ;)

Så söt & charmig! :D

Igår sjöng Lina i kyrkan med sin kör.. dom hade luciatåg. Jag kunde ju tyvärr inte vara med, men Martin tog en massa kort & hon var så vacker min tjej! <3 Martin sa att dom var galet duktiga oxå!
Kan jag tro! :)

Idag då.. ja jag har hunnit en hel del, både med Noels hjälp & utan hans hjälp.. ;P Gjort lunch till oss & det vart en matlåda oxå, sen har jag gjort en lasagne till middagen. Första gången jag gör en lasagne, alltid Martin som brukar stå för den.. så får se hur det smakar. :)

Jag ska snart gå upp & väcka Noel & dammsuga övervåningen.. jag har städat botten, vilket jag inte gjort sen förra fredagen.. första gången jag ser dammråttor här hemma.. ganska stolt över mig själv som har lärt mig att lägga tiden på annat än dammsuga, skiten finns ju kvar! ;) Men nu fanns det ingen återvändo! :D Mycket roligare & städa när det verkligen syns! :)

Skulle behöva ta mig till maxi & så oxå.. ska kanske ta med mig Lina in när mannen kommer hem & vi har käkat.. det var en massa billiga saker nu till julen.. så lika bra att passsa på.. får jag lite ensam tid med Lina oxå. :D Hon får vara på fritids idag till 15.. tycker hon är bara är roligt! :D Nu ska jag dricka upp kaffet & sen ta mig upp en trappa & väcka min son! :)

I feel unhappy
I feel so sad
I lost the best friend
That I ever had
She was my woman
I loved her so
But it's too late now
I've let her go

Kommentarer
Postat av: Josefin

Dem är så söta när snacket kommer igång, man kan inte låta bli att skratta eller le ibland :)

2011-12-13 @ 10:12:44
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0