Lördag & fullt ös!

Tjaba! Fullt upp en lördag som denna. Nu ska jag ta mig en dusch för attden ska vi åka in & handla.. Måste en sväng till Apoteket oxå.. På eftermiddagen kommer grannarna väggivägg på fika & ikväll ska vi bjuda farmor & farfar på middag. Barnens farmor & farfar alltså.. Ska bli trevligt!

Så nu måste jag sätta fart. Ikväll ska vi nog slå in lite julklappar & imorgon ska vi handla klart det sista i julklappsväg! Har aldrig vart färdig så tidigt nåt år tror jag! :D

Duschen var det ja & jag mår bättre nu. La mig 21 igår & sov nonstop till 6.30.. Det var sååå underbart!! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att du är bättre. Hoppas ni haft en trevlig dag. Kram!

2011-12-17 @ 22:39:54
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0