Planer..

Hejsan svejsan! Jag satt & tänkt här idag.. jag fyller 30 om två månader & jag tänkte ha party party! Hela dagen faktiskt, om planerna går som jag har planerat i huvudet, så blir det barnfritt på kvällen.. :D Skulle vara najs! Jag tycker mycket om att måla upp en vision i huvudet & det sämre med det att jag kan bli besviken om det inte blir så som jag velat.. ;) Har prestationsångest ibland tror jag.. :) Men jag har satt datum iaf & det kommer säkert bli kanon!! :D Tjoho va roligt! :D Men en sak, jag fyllde ju nyss 20?

Har glömt att ris:a & ros:a förra veckan, jag kör nu.

Ros: Den går till Linas fröken Carina.. Lina var hemma förra veckan ons+tors för att hon var lite förkyld & jag var ändå hemma med en sjuk Noel.. Carina ringer & frågar hur Lina mår & berättar för oss om en COPE utbildning som startar v 5.. Jag nämner att Linas nya termovantar inte fanns nånstans dagen innan jag hämtade henne.. Hon ringer upp efter nån timme & pratar in på mitt mob svar att hon hittat vantarna ute i klätterställningen, att hon hade lagt dom på tork. Så gullig & så himla bra!!

Ris: Går till allt som har med mens att göra.. jag hatar det, sååå himla mycket & önskar verkligen att man slapp skiten! Kanske ska bli gravid igen, så slipper man det iaf en liten stund.. skämt å sidp.. hatar skiten! Speciellt syndafloden jag har nu.. uäk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0