Badhuset!

Idag har vi vart på badhuset med Sofia & Liam, uppskattades av alla 3 barn & mammorna, hade en mysig stund tillsammans, Lina är ju som en fisk, mer under än över, smågrabbarna badade & tillslut var inte dom heller så blyga.. Noel han sprang omkring i lekbassängen & var helt galen tillslut, min lilla fis! <3 Jag & Sofia hann prata en hel del oxå.. jättetrevligt & jag hoppas vi ses snart igen! Vi planerade en dag på Eskilstuna inom en snar framtid hoppas jag! :D



Här ska vi till att äta lunch! Mycekt söta små varelser! :)



Pannkaka i stora lass! Vilket alltid går hem hos mina kottar iaf! ;P



Lite halvtaskig bild, men helfina killar! :D



Min älskade Lina! Lilla fisken! ;D



Mamman & kidsen, bjuder på den! :P



Och mina älskade underbara barn, mamma älskar er, finingar! <3

Nu badar Martin en sväng, Lina & Noel leker jaga & skrattar hööögt! :D Vi har nyss käkat tacos & nu ska jag börja göra pyamasbarn, känner att en blöja lär bytas oxå.. ;) Ska ha en mysig fredag hemma med mina älsklingar, skönt att vara ledig imorgon!

Imorgon ska vi bara ta dagen som den kommer, & om nån vill komma & hälsa på & leka är ni mer än välkomna! :)

Nä vad det luktar bajs & tack Sofia & Liam för en superrolig dejt! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själva sötisar! Mycket trevligt och ser fram emot trippen till E-tuna:D

2011-02-11 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0