Dag 12

  • 12e bilden: En bild på din vardag.


  • Mina barn är ju min vardag.. detta är från imorse & mina gladfisar som är för morgonpigga.. ;)

    Men kommer göra som http://zophiahliten.blogspot.com/ & slå ihop detta med en annan utmaning..
    "Ta kort på alla rum i ditt hus/lägenhet precis som de ser ut just nu. Du ska alltså inte städa eller plocka undan några "genanta"-grejer innan du fotar.."

    Så här får ni lite bilder av vårt hus som vi bara stormtrivs i.. allt är långt ifrån färdigt, men så länge, här kommer bilder jag lovat er! :)



    Kök.. ska vi tapetsera om & jag är bra sugen på ett nytt köksbord, men väntar några år, med tanke på galenbebisen vi har. ;)

                    
    Annan vinkel & ja jag håller alltid rent i köket & på bänkarna, så det ser ut så här här hemma jämt, fråga dom som vet.. ;)



    Vardagsrummet, vi ska med tiden kasta hyllan & köpa nåt annat & gardinfrågan, ska mamma få ordna till mig, jag vet vad jag vill ha, mamma får sy.. ;) återkommer med bild då. :)



    Ja denna del ser jag när jag intar soffläge på kvällarna. :)



    Soff & fotölj hörnan.. en hylla ska upp över soffan & sen en förstorning.. :D Som sagt, lite småfix kvar. :)



    Familjen Jansson! :D



    Blåa badrummet, men vad jag älskar att duscha här, det är så varmt där inne! :D Inte det snyggaste kanske men funkar ypperligt! :D



    Denna är efter min mormor & morfar, betyder massor för mig, då den är nåt jag kommer ihåg ifrån dom! Morfar har t o m limmat den, & hand fingeravtryck är i limmet.. <3



    Världens minsta hall..



    Syn från hallen. :)



    Vår fotovägg! :D



    Upp en våning. :)



    Noels rum. :)



    Noels fina tavla! :D



    Lite av alla leksaker. ;)



    Linas rum.. stegen är upphängd på sniskan tydligen.. för att Noel inte ska klättra upp. :)



    Skrivbordet med alla miljoner saker & pysselgrejer.. bästa köpet till Sessan!



    Leksaker...



    Mammans & pappans krypin! :)



    Kärlek i all evighet! <3



    Mamman & Pappan som små skitar.. :)

    Jaha.. detta var vårt hem.. finns småpyssel att fixa med.. men det är bara roligt! :D Vi trivs & kommer dröja massa massa år tills vi flyttar igen.. kanske när barnen flyttar hemifrån? ;D


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback



    RSS 2.0