Hemmamys! <3

God morgon!! Ja detta var en god morgon som startade kl 6.10 för mig & min son! Helt ok, jag var snortrött, men jag hade saknat mina barn nåt så otroligt, eftersom jag var borta från hemmet en massa timmar igår! Så jag & Noel gick ner, satte på barnkanalen & kikade på Pål plutt & nicke Nyfiken & satt & mös i soffan, han är så go nu, kan sitta ett bra tag & vakna till! :) Vid 7 kom Lina ner.. vi åt frulle, eller Noel han satte mackan med messmöret ner givetvis, i golvet.. kastade bananen & målade med mjölken, nej matlusten har inte kommit tillbaka sen sjukdomen i helgen.. men jag ser i hans mun att det kommer tänder, så det gör väl kanske ont oxå.. min älskling!!

Lina, min fina Lina!! Hon har blivit så himla mycket lugnare, vilket glädjer mitt modershjärta! Visst hon kan få utbrott, hon kan svära, vara tjurskallig eller bara vara tvär.. men vilken 5 ½ åring gör inte det? När hon är trött är hon helt omöjlig, bara att inte bry sig om henne & inte gå in i klinch med henne, för hon är ju som sagt ett barn, vår vackra tjej! Snart får hon börja på dagis oxå, vilket hon längtar så himla mycket efter!! :D

Nå väl.. idag ska jag & mina älsklingar vara hemma, ta det lugnt, mysa, leka & dona.. Ikväll när fina pappan kommer hem, ska vi åka till ikea, äta kvällsmat där & handla lite småprylar! :) Ska bli så roligt!

Vi bytte rum med Lina i söndags, ja hennes rum var ok i storlek, men med alla henes prylar så vart det litet.. Vi har ju typ bara en byrå & sängen.. dte vart kanon!! Är supernöjd, verkligen!! :D Jag ska göra det sista så ska jag knäppa kort, så får ni se! Har ju lovat kort av hela hemmet, det kommer! ;D

Köpte ett skrivbord tilll Lina, hittade ett kanonfint på blocket, så nu har hon äntligen nånstans att sitta & rita & pyssla!! :D Hon är bra stolt, sessan! <3

Jag börjar bli hungrig, ska se vad man kan käka till lunch idag då.. måste handla idag oxå!

Jag ska nu efter mitt nystartade program på www.viktklubb.se äta 1300 kcal om dagen.. det är ju ganska snålt, men jag får äta sånt som mättar bra, man känner sig så fräsch på en gång på nå sätt.. :D

Nu ska jag spela prinsess-spel med Lina, medans Noel sover, märker att han inte är helt ok än, han brukar ju aldrig sova på fm nu längre..

Ha en härlig tisdag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0