Party idag!! :D

Idag är det fest, party!! Ska hem till Emelie & Marcus & käka thai mat, dricka öl & kika på melodifestivalen såklart! Ska bli väldigt roligt! :D Får se om man rullar ner på stan oxå! :D Var inte igår man va ute & svirade på stan.. haha!! Augusti 08 va jag på krogen sist.. herrejisses! :D

En bra dag idag oxå.. fick sova till 8.. det var helt fantastiskt! :D Sen en mysig frukost, med "ring så spelar vi" i bakgrunden.. :P Sen lek & bus & dans.. Nu är väl mina stora älsklingar på väg hem, har köpt present & hämtat hem mormor hit.. Noel sover & jag har bakat sockerkaka, daimkakor & mockarutor. :P

Nu ska jag plocka ögonbrynen så man ser ut som folk igen.. lösa lite korsord & softa.. Lina ska leka hemma hos Amelia.. :)

Party party! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0