Update!

Halloj halloj! Nu är det dags att uppdatera lite igen.. jag sitter ju som sagt sällan vid datorn & utmaningen som jag har tagit mig an funkar så där.. men jag ska såklart slutföra den, trots att jag inte lägger upp bild vaje dag.. ;)

Dagarna bara springer förbi & man hinner knappt med, men det är ju bra tycker jag just nu iaf.. så det blir vår snart?! Denna vinter har vart lååång & kall! Vad är det med kylan som slår till? Det är inte roligt.. snö visst, hellre det denna årstid än slask & några plus.. men över 4 minus behöver det inte vara tycker jag! :D

I söndags & måndags hade jag delad tur.. så då hade jag ju nåt att göra som vi brukar säga.. i söndags så gick jag ut & gick & var sen kvar på jobbet, vilade & tog det lugnt, i måndags åkte jag & handlade & hem en sväng & käkade mellis hemma med mina älskade kärlekar!

Måndags var det vägning oxå.. hade gått ner 4 hg.. jag vart först arg.. men sen vet jag, i mitt bakhuvud att 2:a veckan av en hårdkörning som jag gör nu, så är 2:a veckan den veckan vikten kan stå helt still & med tanke på min kickstart första veckan, men minus 2,5 (tror jag det var) så ska jag väl ändå vara väldigt nöjd över mig själv! :D Ja jag kommer inte vika mig lätt nu, förrän jag nått min målvikt, så man har gått ner en gång för alla!! *pepp pepp* Nästa lördag så ska jag dricka lite öl & äta gott.. det förtjänar jag då.. :)

Igår var vi på öppna föskolan här i dom nya lokalerna, kyrkans hus.. det var jätteroligt att träffa andra mammor & vi sällskapade med Linda, vår nyinflyttade granne & hennes son Alexander. Dit går vi självklart fler gånger! :D Efter det somnade Noel på vägen hem, han hade käkat lunch på öf, jag & Lina åt lunch & sen hastade vi iväg till Linas dagis & hälsade på! Det var jättekul & det kändes såå himla ba när vi kom in där, vart varmt mottagen av både fröknar & barn & Lina hittade 3 tjejer som hon lekte med, vart jättelessen när vi gick hem.. Har inte känts så bra sen soltorpet på bjurhovda! :D Sen var det en avdelning som det bara gick 5 åringar på! Tycker det är perfekt, 30 st var dom! :O

När min man kom hem lagade jag mat, stuvade makaroner & köttbullar, men va lite jag fick äta,. typist, stuvade mackisar som är såå gott! :P Efter mat & disk tog jag på mig massa varma kläder & gick ut & gick 1 timme! Skönt, kylan bet verkligen i mina kinder.. men det var skönt att röra på sig, som alltid! :)

Sen hem & mysa lite innan det var dags för barnen att sova & mamman & pappan & duscha & inta soffläge! Kikade på Sofias änglar.. tårarna forsade som vanligt! Martin kunde inte ens kolla.. han fick ångset! :( Efte det vart det sängen.. trötta! :D

Idag vaknade barnen & var tokförkylda, hoppas inte det blir nån astma för Noel.. :( Han har sån hosta & snoret är så tjockt! Lina är mest snorig bara.. Vi ska vara hemma & ta det lugnt, jag ska städa & så har tvättstugan.. köksmattan råkade ut för en olycka igår, så går det när min 1 åring är överallt & jag lämnade kvar ca 10 ägg på diskbänken.. ;P

Noel blir idag 17 månader.. helt galet!

Nu ska vi gå upp & leka.. dom dansar & rockar ute i vardagsrummet & käkar banan.. mina älskade kottar! <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hopp..

Jag passar på att kommentera lite här när jag för en gångs skull också sitter vid datorn vilket inte sker ofta längre. Bara när jag bloggar :)



Tycker inte du ska deppa över hekton när du varit så duktig hela tiden. Nu när du gått ner så mycket redan är det väl naturligt att de sista kilona tar längre tid? Hur mycket mer vill du ner? Jag tycker du är så fin nu så.



Härligt att ni hittat grannar att umgås med. Mer än vad vi gjort här på 2 års tid :)



Ha en trevlig dag. Kram!

2011-02-16 @ 15:45:08
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0