Bröllopsdag!



Idag är det ett år sen vi gifte oss, ett helt år har gåttt & jag kan säga att detta året har vart en nystart på våra liv.. kan även säga att det har vart stormigt ibland, men vi klarar allt jag & min älskling! Vi kan gå igenom allt tillsammans & tillsammans är vi starka! <3

Jag älskar min man flera gånger runt jorden & tillbaka, han är den bästa maken & den absolut bästa pappan till mina barn!!

Jag är lyckligt lottad, jag har allt jag kan begära, grattis älskling på bröllopsdagen, den första & vi ska uppleva många många fler, du & jag älskling, du & jag!! <3

"Together you and I can do anything"




Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis på er :))

2011-01-30 @ 11:04:34
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Ett jättegrattis till er på er första bröllopsdag. Hoppas ni kommer få fler underbara bröllopsdagar, men det vet jag att ni kommer.



Hoppas ni fick en bra kväll igår trots att Noel var sjuk.



Kram

2011-01-30 @ 12:44:37
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ett jätte grattis på eran bröllopsdag!! Kram

2011-01-30 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0