Haft en bra dag!

Halloj! Jobbardagen är nu slut för ca 3 timmar sen, det har gått mycket bra, men jag är fasligt trött!! Ikväll blir det till att ligga & glo på tv i sängen när kidsen somnat! :) Dagen började kl 5.30 när klockan ringde, kort efter vaknade barnen, vilket min älskling inte vart så nöjd med. ;) jag tog bussen som gick redan kl 6.18 härifrån, bestämde mig för att gå av vid hälla för att promenera till jobbet! Det var faktiskt underbart skönt & uppfriskande! Kom fram i lagom tid & kunde byta om & läsa in vad som hade hänt! Dagen har flutit på utan problem & det känns bra att jobba! :) imorgon kör jag en delad tur, måste dock vara kvar i västerås på mina timmar, men en långpromenad & vila så blir det kalas! ;) God kväll alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0