Jobba i helgen!



Halloj! Ja i helgen är det jobba som gäller för min del, men det är som det är & jag tycker det är roligt! :D Den som är mest nervös över det är ju min kära man.. som får vara själv med barnen i 3 hela dagar.. ;D Ja så är det, bara att vänja sig! Big time! :) Han är den bästa pappan ever & han klarar allt galant! :D

Veckan har verkligen rusat förbi.. jag sitter sällan vid datrorn, har ju min iPhone som går varm istället.. ;) Men då blir det endast korta mms inlögg & så.. men ibland slår jag till med detta, en lång uppdatering. :)

Ja, nåväl.. jag & Kicki drack en massa vin & öl hemma hos henne i lördags, innan det var dags att bege sig hem till Jenny & Hicham, där det var röj!! Jag har allvarligt talat aldrig vart så full & haft så mycket minnesluckor.. men jag vet att jag hade kul & med tanke på alla alla kort som vart tagna, så såg jag väldans lycklig ut.. ;P Mådde som jag förtjänade i söndags OCH liite till.. Så söndagen gick åt att försöka vara en bra mamma & ta det lugnt här hemma.. :D

I måndags jobbade jag ju som sagt & det var bara roligt! Roligt att träffa folk & så.. kom hem till en glad familj & en lapp upptryckt i ansiktet, Lina har fått dagisplats här i hummelsta!! :D Så den 28:e februari, börjar hon här borta, 1 minut hemifrån! :D Känns såå bra!! Lina hade även vart & lekt med grannbarnen & var en väldigt lycklig tjej! <3

I tisdags tillbringade vi hela dagen hemma hos Karin, Malou & Liv.. lekte, snackade, mös med bebis & var ute & röjde, det var verkligen superkul & träffa min fina Kakan! <3

I onsdags så åt vi lunch här hemma, sen tog vi oss en tur till Västerås igen.. hem till min mor, Lina sprang upp till henne & jag tog en sovandes Noel i vagnen & promenerade nästan i 2 timmar, plockade upp Conny & Liam & gick hem till mamma, på fika & lek.. en mycket skön dag & barnen var glada! :) Fick ju även träffa min brorson! <3 Men man är bra trött efter en dag hemma hos mamma, Noel rör ALLT!! ;D

När vi kom hem så kom även en pappa & hans dotter, Lina som är allt annat än blyg, gick fram till henne & presenterade sig & frågade om dom skulle leka, så visst, Lina hängde på hem till dom & lekte & efter en stund kom pappan & dottern till oss. :) Jättekul! Lina är ju inte känd för att vara blyg direkt.. ;)

Igår åkte Lina iväg på förmiddagen, jag & Noel käkade lunch & drog till viksäng & hälsade på Sanna & Ella, det skiljer endast 6 dagar mellan Noel & Ella.. dom lekte & Noel brottade omkull stackars Ella.. han är ju van med Lina.. ;D Men allt gick bra tycker jag! :D

Nu sitter jag bara & väntar på att Lina ska komma hem.. saknar henne såå mycket!! Noel har precis käkat banan & russin. :) Han är förkyld.. snorar & hostar.. min stackars lille kille.. så vi är hemma & har en hemmadag idag, skönt! :D

Ska käka lite mellis jag med nu, hungrig när man äter lunch vid 11. :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Är bilden från helgen? Shit vad du har gått ner i vikt, skitsnygg är du! :) Roligt och höra att ni trivs så bra, du verkar glad och nöjd. Hoppas jobbhelgen går fint!

2011-01-21 @ 15:03:22
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0