Snö & ännu mera snö!!

Herrejisses vad det ska snöa då! :S Har på fm tagit mig en promenad runt om i bygden, med Noel i vagnen, vilket var tugnt på vissa ställen där dom knappt plogat.. men jag ser det som mycket bättre träning! :D
Har nu städat oxå & väntar nu på Lina som har sovit borta i natt! Är hungrig, men väntar in henne så vi kan äta tillsammans! :)

Gjorde världens godaste linssoppa igår & ser framemot att äta den idag igen.. smarr smarr!!

Noel han är verkligen högt & lågt! Han klättrar på allt & har nu kommit på att han kan klättra upp på köksbordet! Ettt evigt passande är det.. & stänger man inte toadörren så springer han in där, & antagligen gräver han i kattlådan, eller gräver i toaletten, eller klättrar upp på toalettstolen & vidare upp i handfatet! ;D Han är snabb snabb min älskade lilla prins! Sen soffan.. där kommer han oxå upp nu.. har ramlat ner ett x antal gånger, men ger sig inte för det.. sen klättrar han även upp i sin vagn.. farlig kille det där..

Minns då inte att Lina var så här, kanske är mer en killgrej?

Jaha nästa vecka är det sista veckan för mig att vara mammaledig på heltid.. känns skönt! Behöver komma hemifrån, har vart hemma sen maj 09 & det ska bli skönt att komma ut & träffa folk & vara Carola.. :)

Fredag idag, fredagsmys med mina älsklingar & kanske Vickan, bjöd över henne för lite käk & så, får se om hon dyker upp.. Imorgon ska jag & kidsen till min pappa & fira honom, han fyller nästan 50 på tisdag! :P Sen på kvällen kommer Karin m familj & käkar mat här.. vi har ju utlovat middag till alla som hjälpte oss att flytta.. Så imorgon blir det deras tur.. lugn Nachette ni ska oxå få mat, lovar.. :P
På söndag är det dags för den årliga julfesten på fyrispark! "Nu är glada julen slut slut slut, julegranen kastas ut, ut, ut!" :D

Bjuder på lite bilder från nyår!


Miguel, Lina & Nikola ute i snön, vi ska åka skridskor! :)


Noel körde bob- på sitt vis.. ;P


Noel hejjar på twinsen Lina & Kean!


Min vackra Noel!


Massa barn!



Lina & Markus busar, Lina älskar Markus & Markus älskar Lina.. :)



Puss!

Ja det var lite bilder iaf! :) Nu ska jag roa Noel tills Lina kommer hem, hoppas hon kommer snart, jag är hungrig! Sen blir det att åka till stan & köpa fredagsmys!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0