Torsdags fix!

Tjena mors!

Har äntligen slagit ner röven.. har plockat, rastat snabeldraken, moppat golven, skrubbat köket, fixat med mina blommor, ätit lunch & lekt med barnen! :D Dett gott folk klarar bara en kvinna av! ;D

Är så trött.. fattar inte varför? Vad är det som händer & varför denna trötthet nu lixom? Vill bara sova, men va tråkigt det skulle vara då! På kvällarna vill man ju umgås med älsklingen & när Noel sover så ska man ju hinna med så mycket annat & underhålla min fina 5 åring! :)

Noel sover just nu, nu sover han bara en gång om dagen & det funkar ypperligt! Klockan 19 somnar han på kvällen & vaknar runt 6-6.30.. så det känns så bra, just nu snorar han, men vet inte om det är gaddarna som kommer, 4 stycken tuggtänder är på gång & han har ont, det märker jag.. min fina bebis! Svärmor är på ingång oxå.. Lina går & väntar & väntar! :D OCH tjatar.. ;P

Igår var vi hemma hos Sofia & hennes prinsar & lekte & fikade & mammorna hann fika & snacka lite mellanåt.. ;D Trevligt var det & skulle ses redan nästa vecka, då dom skulle komma hit! Trevligt!

På lördag ska jag hem till Kicki, vi ska dricka vin & äta räkor.. snacka skit & ha en grymt rolig kväll helt enkelt! :D Längtar massor & det ska verkligen bli underbart att göra nåt annat för omväxlingsskull! :D

På måndag drar ju jobbet igång, roligt! :D

Nu ska jag kramas med Lina innan mini terroristen slår upp sina blå.. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0