Utmaning nr 2 Dag 22, 23, 24, 25

Dag 22 – Det här upprör mig

När mina barn blir ledsna för att nån vart elak eller när Lina pratar med nån & den människan totalignoerar henne.. hatar verkligen det.. kan ju inte vara svårt att ägna nån sekund åt Lina & lyssna på vad hon har att säga.. det värsta jag har vart med om är att det finns en människa som har snackat skit om mina barn.. kasta skit på mig, men fan inte på mina barn, det är lågt! O den människan är inte ens värt vatten i mina ögon!! Det som upprör mig mest är alltså när mina barn kommer till skada eller är ledsna!

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Kan ha en riktigt pissig dag, men det räcker bara med ett leende från mina vackra barn så mår jag gensat mycket bättre! :D

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Orättvisor, när min familj eller vänner inte mår bra! När jag & Martin är osams så gråte jag hysteriskt, hatar att bråka med honom! <3 

Gråter även mycket lätt av lycka! Att se på mina barn kan ibland räcka till att tårar ska rinna längs mina kinder, sen bröllop.. herrejisses, där är jag känslig! Sen såklart när barnen utvecklas, när Lina lärde sig skriva sitt namn t ex & när Noel började gå.. <3
 
Dag 25 – En första


Första mötet med min bästa Karin.. minns det så väl, både hon & jag.. vi jobbade tillsammans på mitt jobb! Hon kommer in till en brukare där jag är.. när hon vänder sig om ser jag att hon har bajs på ryggen! :D Där började vår livslånga vänskap.. Det var ett första möte.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0