Utmaning nr 2 Dag 30

Dag 30 – Ett sista ögonblick

Min & Martins 1:a dejt, omgång 2 av vårt förhållande! Ja vi träffades ju först i juli 03, men jag kände då att jag inte kunde satsa 100 % & valde att avsluta allt.. men känslan gnagde i mig & någonstans älskade jag honom från första stund!

Nåväl, vår andra dejt kan man säga då.. augusti 04.. vi gick hand i hand ner till stranden på björnön, där i mitten, martin gav mig hans jacka & han hade innan detta köpt mig en cola light & halstabletter, jag började känna mig förkyld.. jag minns känslan när jag gick där.. jag minns att jag tänkte: "Han är min framtid! Han vill jag leva med" Vi kysstes jättelänge & jag vart vaarm!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0