Vännernas vecka!

Halloj halloj!! Torsdag idag & jag är trött.. Lina vaknade kl 1.08 & var helt hysterisk.. hon hade ont ont i foten, jag tänkte växtvärk.. hon babblade sig igenom halva natten & ville titta på film, prata om saker & ting som ploppade upp i hennes lilla huvud. ;) Martin snarkade på & märkte knappt nåt... önskar ibland att vi hade ombytta roller när det gäller det där ibland.. ;D

Veckan har rullat på som bara den tycker jag! Haft en bra vecka med goda vänner! :)

I måndags jobbade jag iofs, men det gick bra & det var roligt! :D Idag kommer Kicki hem från Dubai & på måndag får vi äntligen jobba ihop! :D

I tisdags kom Maria & Liza & käkade lunch. Mycket trevligt var det!! :D Liza har blivit såå stor tjej & var helt förundrad över mina kids.. tänk att större barn alltid är trevliga att kika in.. ;) Innan dom kom vid lunch så var jag & kidsen inne i Enköping & handlade. :) Välbehövligt & jag vart helt paff när jag såg att dom hade 3 blöjpaket, betala för 2.. massa bra ju! :D Var in på ÖoB & handlade såpa, ajax, shampo, duschgrejer & så.. så nu har jag allt hemma i några månader. :) Men det är en utmaing att ta med sig kidsen & åka in & handla.. varje gång tänker jag, att nästa gång ska jag åka själv.. hehe, men har lite snyggt glömt bort det till nästa gång. :) Men det gick ganska bra nu, hade riskakor med mig till Noel som muta att sitta i vagnen. ;)

I går så käkade vi lunch hemma, sen åkte vi hem till Emma, Emil & Ida. Det var så otroligt roligt att ses, blir ju tyvärr inte lika ofta nu för tiden, när Emma jobbar & nu har även jag börjat jobba litegrann. :) Men det var kul, hade en hel del att prata om & Lina & Emil lekte så fint hela dagen, var ute i 2 svängar & inte ett enda bråk! :D

Jag åkte hem med kidsen för att käka med min familj & sen åka tillbaka till Västerås & hem till Vickan! <3 Vickan hade massa massa att vräka ur sig till mig & jag är glad att jag åkte hem till henne! <3

Åkte sen hem till min älskling, duschade, för jag höll allvarligt talat på att frysa ihjäl.. har inte lika mycket fett på kroppen längre & märker stor skillnade från förra vintern, jag fryser såå mycket lättare nu.. Fast hellre det än & vara fet.. :D Har btw förlorat julkilona nu & lite till, men jag märker att det är tuffare nu, måste kämpa mer med vikten nu än innan, men man ska ju slita för mödan.. :)

Idag kommer Camilla & Linus & leker & hälsar på, första gången Camilla kommer hit så det ska bli bamsingroligt! Som sagt inte lätt att hitta luckor när man jobbar! :( Men idag så! Roligt roligt! :)

Imorgon ska vi hem till Jenny & leka med henne & hennes fina kids! Blir bjudna på lunch, alltid lika trevligt att umgås med dom! :D Lina & Noel får leka av sig med alla hennes barn. :)

Helgen då.. jag första bröllopsdagen på söndag, på lördag ska vi gå ut & käka & gå på bio! Ska bli otroligt roligt & mysigt! Längtar såå mycket! :) Bara jag & min älskling!! Hurra!!

Nej, detta inlägg har tagit mig 45 minuter att skriva, torka rumpa, plocka ner Noel från köksbordet ett ex antal gånger, tröstat & lekt monster, avrundar här, dags att gå på dass! Får se om man får göra det ifred eller med Noel i knät.. ;)

Ha det bra tills vi hörs igen alles! Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Härligt inlägg! Hahahaha,som jag skrattade.. att fp'å gå på toa utan en unge i knät är ett privelegium! :)

2011-01-28 @ 10:16:47
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0