Ännu en helg!

Halloo!! Ännu en helg har gått förbi snart & idag är det söndag.. alla söndagar är så där, sega.. man vet inte vad man ska göra & det känns som att alla ligger i vila på nåt sätt.. :D Men inte vi inte.. jag har precis kommit in från min långpromenad.. håller på för fulla muggar i tvättstugan & hemmet ser bra ut!

Martin & Noel är inne i stan en sväng & Lina kikar på film! Jag ska snart gå till tvättstugan en sväng igen & sätta igång torktumlaren en gång till.. skulle väldigt gärna vilja ha en tvättmaskin hemma.. visst jag tycker det är bra med tvättstuga, om alt funkar & så.. men det är nästan alltid nåt som är trasigt.. nu så har torkrummet varit trasigt i över 1 månad.. vilket suger.. så det hänger tvätt här hemma jämt iaf.. jaja, vi får väl se när den lagas, men vi kommer nog införskaffa oss en tvättmaskin, inom kort.. Ska iaf till härliga familjen Thörn idag efter tvättstugan är klar, ska bli skoj som bara den! :D

I fredags var vi hemma hos Camilla, Jimmy, Bella & Linus & köpte kina mat & hade jättetrevligt.. Noel var dock lite småsur hela kvällen.. förkyld är han min lilla prins.. men inatt har han sovit hela natten & jag kände äntligen igen min lille buse igen i morse! Otroligt kul var det iaf att träffas & snacka lite skit & käka god mat! :D

Igår så tog jag en mil under mina fötter, sen åkte jag & Lina in till växtriket & köpte lite nya blommor & jordgubbar & så gjorde vi iordning på uteplatsen & när är det verkligen så himla fint där ute! :D På kvällen kom Karin, Tom & Liv på grillning. Malou var med farmor & farfar. Vi hade en otroligt trevlig kväll hela kvällen & skrattade & hade superkul! :D Det va inte igår jag & Karin skålade med ett varsitt glas vin! :)

Efter 2 otroligt trevliga kvällar (& en tredje på intågande) med goa vänner så börjar jag tänka efter.. fy fasen vilka underbara tjejer det är.. som är mina vänner, som jag har fått äran att ha i mitt liv, så äkta & så underbara!! Jag är så in i norden glad att jag har dom & jag skulle aldrig klara ett liv utan dom! Så härligt att våra familjer går så bra ihop & att allt känns så avslappnat & äkta!

Tankarna går ju runt.. vilka är mina riktiga vänner? Hur många är det som hör av sig & frågar hur jag mår eller frågar om vi ska ses? Hur många är det som verkligen pårikigt skulle finnas där för mig om jag verkligen behöva en vän att prata med.. ja inte är dom många.. men få & äkta!! Hellre har jag ju få riktiga vänner än flera oäkta.. ja, lite tankar som jag funderade på idag.. Att spilla onödig energi på människor som inte är värda det är ju bra dumt!! Som sagt jag har ju gjort mig av med "vänner" förr & skulle nog kunna det igen...

Jaja.. ska skutta till tvättstugan nu & hämta köksmattan & Hänga upp den nånstans här hemma.. Va trött jag vart.. var vaken till 1.30 igår, vilket jag inte blir idag.. inte van alls.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0