Dags att börja jobba igen!

Hallo!! Ja nu var d slut på latheten & dags att börja jobba.. Jobbar 4 långa dagar nu, så jag lär ju veta att jag lever på måndag.. ;) känns som jag skrev tidigare skönt att börja jobba igen, skönt att få in rutinerna & skönt att bli av med semester kilon som jag garanterat dragit på mig, jag tänker inte väga mig! Hualigen!!

Men jag kommer såklart sakna min familj massor, men snart börjar även allvaret för dom! Jag ska se om vårt liv går ihop när jag jobbar heltid eller om jag måste gå ner till 75%.. tror d lutar åt att gå ner, men vi ska testa september ut så får vi se! :)

Dåså.. Dags att göra sig klar! Med en nylagad bil ska jag fara mot jobbet! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0