Helt sluuut!!

Tjenis penis! Så försvann även denna helg! Men det är ju inte så konstigt att den bara flög förbi.. Av nån anledning, så har man fullt upp när det är helg & det är ju kul.. Hela augusti har jag nåt att göra varje helg, med tanke på att jag jobbar varannan så blir det så! 

På tal om jobba så börjar jag jobba på torsdag igen! Då har jag vart ledig i 4 1/2 härliga veckor! Vilket har vart så himla skönt alltså!! Är ledig mån, tis & ons på schemat! Men sen börjar allvaret & det ska bli kul att komma tillbaka & jobba igen! Få in mina rutiner & så! 

På tal om att ha fullt upp så har dennna helg vart fullsmetad! I fredags var vi bjudna på middag hos familjen Metso & det var ju så klart enormt trevligt & vi trivs verkligen tillsammans & skrattar alltid & mycket! Undebara människor!! Vi styrde kosan hem vid 23 med två super trötta barn.. Men så trevligt & helt underbar god mat! 

Igår var jag på Emma & Johans bröllop vilket var jättekul! Var nykter men dansade, sjöng kareoke & hade verkligen en galet rolig kväll! Visst var det bittert att vara spiknykter när alla andra blev fulla & högljudda..  men som sagt, jag hade kul & jag ångrar inte att jag valde att vara fyllechaffis! Jag fick mig många skratt & kul att se andra göra bort sig lite & stå gör underhållningen!  Emma & Johan var superfina & jag önskar dom all lycka & många lyckliga år tillsammans! Vart underbart att dela denna dag tillsammans med dom & en hel hög med härliga människor! Och jag har, verkligen funnit 2 nya vänner, som jag har galet roligt med, ser framemot många roliga träffar tillsammans!! 

Nu så, ögonlocken är tunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0