Bilbingo!

Goddagens, första riktiga semesterdagen är snart slut & detta är första måndagen som jag är ledig sen jag började jobba.. :D Det firade jag med bilbingo med min fina vän Karin! Åh vet ni vad, jag fick tuta! Vann 1 000 kr & vart så himla lycklig!! :D Händer ju verkligen näst intill aldrig, har vunnit en gång förr, men då delade jag med svärmor.. :P

Vår honkatt ska kastreras på torsdag, så dom pengarna får gå till det, vilket känns bra! Äntligen kan hon sluta äckla sig.. ;)

Annars idag då.. Martin & Noel gick till öppna förskolan & jag & Lina åkte in till stan & handlade lite.. Var på Ö&B & jag bara älskar att gå & kika där.. samma med Lina.. sällan man kan göra det, då Noel mer än gärna river stället.. ;P

När vi kom hem städade jag bilen & den vart verkligen fräsch.. ska den bara få en omgång i biltvätten, så är den fin igen! :) Efter städningen somnade jag i en kvart typ, vaknade av 20 kilo Lina hoppandes på mig..hehe!

Tog en joggingrunda & det kändes så himla bra efteråt.. är så skönt att springa! :D

Imorgon blir det familjemysdag.. öppna förskolan & sen ska vi ta oss till Salas badhus & leka där.. billigt som tusan var det att gå in där oxå! :)

Nu ska jag in & kanske beställa en väggtext till hallen.. började lite smått igår, med rensing, inför det kommande projektet.. kastade bokhyllan & flyttade in vårt gamla skåp i vardagsrummet.. det vart supersnyggt!

Nu kom Lina ner.. vilket aldrig händer.. måste ta hand om henne!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0