Midsommarhelgen!

Hellu lu! Nu har midsommarhelgen typ gått & det har vart lungt & stilla här hemma på rävstigen.. iaf hemma hos oss, förrutom galna barn & en snart 6 åring som har ett humör som inte går att sätta namn på.. ;P Men guuud så vacker hon är & pojken oxå såklart.. men han börjar lugna ner sig lite, med att röra allt & klättra.. känns ordentligt skönt! Annars här hemma på gatan händer det saker hela tiden & man får höra kuligt skvaller hela tiden.. Goda grannar! :D

På midsommarafton så var ju som sagt mamma & svärföräldrarna här. Vi åt sill lunch redan vid 11, för att sen gå till midsommarfirandet som var här brevid & började kl 12.. där var det stångresning, dans, lotter, stövelkastning, fiskedamm, fika, spika i spiken snabbast tävling & en massa trevligt folk & 3 timmar som barnen lekte non stop! Noel älskade dansen & var i mitten hela tiden & varje gång vi alla klappade händerna så tog han åt sig heela äran.. ;)



Fina midsommarbarnen!

  

Lite bilder iaf.. fattar inte varför det går så trögt att lägga upp bilder på bloggen ibland.. resten ligger på facebook. :)

Igår så kände vi för att umgås med vänner.. vilket vi gjorde.. Efter lunch, tvättid, promenader & joggingturer så infann vi oss hemma hos Camilla & Jimmy, vi fikade, lekte, pratade & hade en jättetrevlig eftermiddag tillsammans som avslutade med ett åskoväder.. men mysigt! :D Tyckte Noel kändes varm & när vi kom hem hade han 38.6 i temp.. men var ganska pigg.. han somnade vid 20 & sov till 8 imorse, ingen feber idag.. skumt!

Men men.. lika glada för det är vi! :D Nu sover han, Lina är hos en kompis & Martin sover tror jag.. jag har zumbat & ska ta mig en skön dusch.. hela kroppen värker, vilket är skönt! :D Vi ska nog till ikea.. har fixat med alla våra typ 300 Cd skivor & lagt dom i såna speciella plastfickor, så nu har dom massa mindre plats & alla ligger i bokstavsordning! :D Så vi måste ha en kasett låda till! Blir super! :D

Får se om det blir simning ikväll.. Imorgon är det vägning.. jag var 1 hg från mitt näst sista delmål sist.. får se vad den står på imorgon! :D

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka fina midsommarbarn!



Jag gillar när ni får för er att umgås med vänner :) Hade en mycket trevlig eftermiddag. Så avslappnat o bara sitta i soffan o snacka lite skit om allt o inget. Måste göras oftare. Bella blev jättearg. "Varför träffar ni ALLTID dem när inte jag är hemma?" sa hon.



Så glad att jag har dig. Kram!

2011-06-27 @ 02:20:30
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0