S E M E S T E R!!

Halloj!! Nu tar jag semester.. Jag vet att jag bara har jobbat halvtid sen årsskiftet & heltid sen två veckor tillbaka, men det känns i hela kroppen, dessa 2 veckorna har vart grymt tunga.. det har smällt till på jobbet.. så är det att jobba som jag gör.. ena stunden är det lugnt & andra stunden mindre lugnt.. nu tillhör vårt team det senare alternativet.. tur att vi är det bästa teamet, med den bästa planeringen & att vi har såå roligt tillsammans!! :)

Nä men det som ska bli mest mest underbart är ju såklart att få umgås med min familj i hela 4 ½ vecka.. göra saker tillsammans & ta hand om varann.. har aldrig vart lediga tillsammans så länge som en familj.. så det ska bli otroligt underbart skönt!! O vi har inget planerat.. inga måsten.. Vi ska åka till Åland som vi gör varje år, & sen får vi se vart sommaren bär oss. ;P Vi håller på & planerar en renovering av vår lilla lilla hall, har gjort en budget & räknat & mätt, seriöst det där.. så blir det när man kikar på arga snickaren.. ;P Före & efterbilder kommer ju såklart! :D

Jag har vart sååå dålig på att uppdatera här, men jag kan skylla på extrem trötthet när jag vart vaken & jag längtar verkligen tills blogg.se kommer med en app, för då blir det andra bullar, så att säga.. :D

Men Lina har ju iaf slutat dagis & ska nu börja i förskoleklass.. den 8:e augusti! Det känns vemodigt & jätteroligt! Min stora fina tjej!! Vi har vart på picknick med både förskoleklassen & dagis.. Lina har ju sommarlov, Martin är pappaledig & Noel är mer vild än tam.. vilken unge att vara galen & att  vara överallt & högt & lågt!! :D Han är nu förtiden pappas kille & mamma duger i nödfall.. ;)

Hade avslutningstårt-kalas när Lina gick på sommarlov..

 

Förra fredagen var jag, Lina & Conny på min lillebrors student i Nyköping.. han är ingen liten skit längre, längre än mig t o m tror jag.. :D Hade en trevlig stund tillsammans & efter egtt samtal med min far så känns allt så mycket bättre med allt! Men GRATTIS igen till studenten Marcus! Nu börjar allvaret! :P



Snygging! :D <3

Annars, vikten går neråt.. har gått ner 5.7 kg på 4 veckor & det närmar sig med stormsteg, ja alltså målvikten.. Igår var jag ute & sprang.. Ja jag joggade/sprang.. om vartannat & jag vart så svettig & det var så skönt & roligt.. har lixom inte orkat springa förr.. Ska snart snöra på mig skorna & ta en långpromenad innan lunchen, sen ska vi åka & bada på lögis! :)

Nu ska vi dricka kaffe, jag & min man.. Innan så ska jag ta bort en bajsblöja!

Kommer mera uppdateringar nu, jag lovar!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Roligt att du uppdaterar lite. Saknar dina blogginlägg :)

Skönt med semester. Hoppas vi kan få ihop en å annan date då :) jag har två veckor kvar. Åh vad jag längtar. Hoppas det blir lite bättre väder nu igen dock. Fast det behöver inte bli 30 grader varmt. Hihi.



Ringer dig ikväll. Kraaam!

2011-06-20 @ 12:07:11
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0