Är våren på väg?

God morgon eller ja, ja visst var den god, men den var för tidig, Noel vaknade kl 4.50 & tyckte det var morgon.. Gääääsp!! Men men.. det är bara att gå ner med honom så han inte väcker resten av huset.. kommer aldrig ihåg att jag har gått ner för trappan knappt, går väl i sömnen.. :P

Martin åkte till jobbet, 6.30 åt jag & barnen frulle & sen hade vi tid i tvättstugan.. så nu håller vi på där för fulla muggar & barnen har verkligen bråkat hela morgonen, slagits & syskonkärleken har verkligen spirat.. ;P

Efter tvättstugan så är det dags att käka lunch, för att sen dra till Jenny & hennes barn & leka, ska bli riktigt roligt! Var ett tag sen vi sågs nu, så det ska bli skoj!

Igår kväll åkte jag & Anki & simmade i 45 minuter, väldigt roligt att göra nåt hon & jag, vilket inte hör till vanligheterna.. vi simmade, pratade en massa skit, bastade & tog det allmänt lugnt! Skönt! :)

Träningsvärken är ännu värre idag.. beror väl på att jag kanske spädde på med en massa simning.. ;)
Nu ska jag ta en sväng till tvättstugan igen.. Först mocka bajs känner jag..

Trevlig fredag, för visst kan man inte ha annat än trevligt, det är ju vår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0