Dags för update!

Tjenamors! Dags att uppdatera lite.. känns som år & dar sen jag bloggade, men det har bara gått några dagar.. ;) Jag tycker om att blogga, men ibland får man bita sig i fingret, om vad man skriver.. har en del erarenheter från det.. så är det.. ;)

Helgen har gått, & det känns lyx att vara hemma ikväll, då jag har jobbat kväll i 3 dagar i sträck.. :) Men jobbet har verkligen flytit på & jag har jobbat med bra folk, vilket gör det hela mycket roligare! :) Någon tid med familjen har man ju knappt fått, men den får man ju ta nu, & det är ju underbart! :D

Förra veckan fick vi ju hem dagispapper, att Noel ska börja på Hummelsta fsk i augusti, igår fick vi hem placeringbeslutet.. vilket kändes konstigt, ska någon annan ta han om min bebis? Ska han börja på dagis.. jag har lixom inte "smakat" på det & inte vant mig vid tanken än.. jag hade ju personligen velat att han börjat i januari.. men eftersom vi flyttade & inte hade nån plats förrän i augusti, så har man ju slagit bort tanken på att lämna bort honom... han är ju trots allt min sista bebis & Lina har man ju lämnat på dagis i flera år & där är man ju van.. ja ni förstår säkert.. :P

Pratade med Linas dagisfröknar igår & frågade hur dom gör med inskolning & så.. 3 dagar, snabbinskolning tydligen.. & sen nån dag till, men max en vecka håller man på.. :O Jag vart chockad.. men hela kommunen gör så här tydligen & jag är inte alls nervös för att Noel inte vill vara på dagis, snarare tvärtom! :D Kommer säkert gå superbra.. :D

Men han är ju fortfarande min bebis.. :)



Fina bebisen i somras!

Ikväll ska jag ha tupperware party, för sista gången på länge känner jag.. svårt att få tag i folk & så.. men det ska bli trevligt att det kommer några stycken.. ska baka en kladdkaka tror jag! :) Just nu sover Noel.. jag skulle träna på ct, men jag orkade inte.. ska ut & springa imorgon & simma på torsdag, sen blir det nåt i helgen tror jag.. Jag funderar på om jag ska köpa Jillian Michels träningsdvd från biggest loser.. kostar bara 149 kr, så det kanske vore värt att prova..

Ska kika upp det nu tror jag.. har 10 kg kvar till mål & det står verkligen still nu.. måste göra nåt drastiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0