Händer det grejer nu..

Ja jag tror det.. eller jag hoppas det.. känner att jag behöver förnyelse i mitt liv & detta känns som en himla bra start! Kan inte skriva mer nu, men jag berättar så fort jag vet mera! :)

Blogglusten har annars avtagit.. vill skriva mycket, men det finns folk som läser som inte ska ha behörighet till mina tankar nu.. höhö! Kliar lite i fingrarna, men nej, inte här & inte nu..

Tur jag ska simma ikväll med finaste Vickan.. så får man vädra tankarna mellan fyra ögon i simbassängen.. :D

Noel börjar iaf på dagis den 11 augusti, känns himla bra i mamma & pappa hjärtat!  ♥

Obs: Jag & Martin ska inte gå skilda vägar, vilket jag inte vill höra ett dyft till om vi ska leva tillsammans hela livet.. så är det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt med lite förändring i livet, det piggar upp så gott! Håller tummarna för att det blir lyckat såklart :-)

2011-03-21 @ 19:42:09
URL: http://linluggen.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0