Helg..

Halloj! Helg igen.. men denna helg jobbar jag massa & tid med familjen är det sista jag kommer få.. vilket känns ganska bittert.. men orka vara bitter.. bara se fram emot dom lediga helgerna istället! :D

Imorgon har jag delad tur & tänker ta vara på dom timmarna på dagen.. ska åka & simma tänkte jag.. det är ju verkligen superskönt att simma & man känner sig så himla lätt! Simmade i 55 minuter igår med Vickan & Ida & tiden verkligen sprang iväg.. pratade & hade superkul! När vi gick upp ur poolen så var man verkligen blytung kändes det som.. haha skum känsla!

Känns skönt iaf att ha hittat en träningsform som passar mig, det är simning, jogging & promenader som jag kör & känner mig nöjd med det! :) Funderar på gymkort oxå.. men det får bli tills båda barnen går på dagis/förskoleklass. :) Har man tid att träna före & efter jobbet på ett annat sätt har jag fått för mig! :) Tiden får visa det! :)

Idag då.. Efter Noel har sovit & vi har mumsat lunch så ska vi ta oss till Västerås & handla.. Köpa present till Linas dagispolare, hon ska på kalas imorgon förstår ni! :) Lyckan är total, sen ska jag köpa nåt för mitt presentkort på H&M. :) Nu sitter jag & dricker kaffe.. tänk va gott det är, har verkligen missat nåt i några år.. :P Barnen härjar i vardagsrummet, ska ut & härja med dom nu tror jag..

Hej så länge & ha en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0