Nytränad!

Hallojsan! Nu har jag nyss ätit soppa & innan det tog jag & piskade crosstrainern i 30 minuter.. skulle gå min runda här hemma men kände för att svettas en massa & då får man köra på crosstrainern. :D Känner mig väldigt duktig som har gjort det nu! :)

Klockan 8.30 så lämnade vi Lina på dagis, för att sen traska hem igen & ta tag i städningen.. jag har verkligen inte orkat bry mig, men nu pallade jag inte se dammråttorna nå mera.. ;D OCH allt katthår, inte att förglömma.. bläk! Med hjälp av Noel tog det mig 50 minuter att dammsuga över & undervåningen.. :D Finns fortfarande en del kvar att göra, men jag orkar verkligen inte just nu..

Torsdag redan.. dagarna drar verkligen iväg med mig.. :P

I lördags var vi ju ut.. hade galet trevligt med Marcus & Emelie.. käkade thai/pizza, drack vin & öl & kikade på mellon, vilka sunkbidrag alltså.. hua! Sen fick jag & Martin skjuts ner på stan & vi entrade Harry´s! Hade galet roligt, träffade mycket roligt folk, tog sista bussen hem, somnade gjorde vi båda, vart väckta i Enköping & fick ta taxi hem.. haha! Tur var det väl att vi inte vaknade i Uppsala.. ;)



Emelie & Marcus, finaste vännerna! :)



Ja men visst, som sagt! ;)



Systra mi! <3



Puss på Marcus! :)

I söndags var det ju min födelsedag.. firade den med nära & kära & en sjujäkla huvudvärk.. ;) Fick jättefina presenter & är så glad att jag har fina äkta vänner i mitt liv! Jag älskar er alla!! <3



Min älskade lilla kille på min födelsedag.. Linslusen. ;)



Fina Emelie & underbara Vickan! Finaste!



Lina mumsar fika! :D



Grabbarna grus.. kom väldans bra överens.. :)



Älskade Ö-borna kom! <3



Fina tjejer satt i trappan! :D

Vill tacka alla underbara som var här & förgyllde min dag! <3

Imåndags jobbade jag.. tisdags var det dagislämning, lek & bus & förrådsrensning, promenad, dagishämtning, film mys..

Igår var det dagislämning, handling, lata sig, dagishämtning, för att åka hem till Malou, Liv & Kakan.. lekte en massa massa & frossade frukt & jag & Kakan hann snacka en hel del, som jag saknat henne, underbara kvinna!! Tog extremt fina bilder, men lägger upp dom i morgon..

Nu ska jag hoppa in i duschen, väcka Noel & sen åka ut på landet & hälsa på! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0