Tisdag morgon!

Morrn morrn! Eller skulle kunna säga god förmiddag, jag har vart vaken sen 4.30, Lina vaknade 5 & Noel vaknade kl 5.30.. så vi är vakna allt.. Martin sover han har jobbat natt i natt & ska jobba i natt som kommer.. sååå tråkigt att sova själv, så hemskt! Därför jag vaknade kl 4.30 antagligen, vaknade med ett ryck av nåt, vad vet jag inte.. sen kunde jag inte somna om.. segt som tusan.. Idag ska jag tokstäda Linas rum när hon är på dagis & Noel sover.. bädda rent i hennes säng & så har jag tvättstuga. :) Ska promenera mina 40 minuter mellan tvättpassen tror jag, Martin är ju hemma & då slipper jag köra vagnen.. :)

Jag hade endast gått ner 4 hg denna vecka.. vilket jag vart lite sur för.. men men.. det går väl segare nu kanske? Jag har ju 10 kg kvar att gå ner, men med tanke på dom 43 kilona jag loosat, så är det ju ganska ok ändå.. jag har skött mig ganska bra denna vecka.. men men.. kanske bättre resultat nästa vecka... :) Positivt tänk är bra, så det kör vi på! :D

Jobbade kväll igår, inte i mitt team & i ett team där jag inte vart nån kväll förrut.. men det gick bra, men på vägen till bussen bröt en huvudvärk ut som inte var av denna värld!! Så hem, prata lite med barnvakten innan hon åkte hem, tuuusen tack för hjälpen!! Sen 2 ipren en varm dusch & sen sängen!

Nu ska jag kramas med barnen.. Lina vill gå till dagis, svårt att förstå att hon "inte får" komma än.. Idag ska dom till hummelsta skolan & hälsa på.. :D Lyckan är total! :D

Ha en bra dag, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0