Torsdag!

Halloj! Torsdag idag... dagen innan 4 dagars jobb.. men men det är väl som det är.. :)

Känner en otrolig lycka idag.. en sån där lycka som rusar igenom kroppen! Lyckorus kanske det heter.. ;)

  • Vi är friska allihopa, vilket är såå underbart!
  • Det är fiiint väder
  • Längtar & räknar ner till Gotlandsresan! :D
  • Har tagit mitt förnuft till fånga & kontaktat Carro, löst knutar & allt känns så bra, fattar bara inte att det finns folk som vill förstöra.. men glad i hågen är jag, så är det!
  • Ska ha mys med min man ikväll, barnen ska sova borta för att jag jobbar imorgon & vi ska ta hand om varann!
  • Börjar 12 imorgon, så jag har sovmorgon, vilket inte har hänt på 19 månader..
  • Har köpt grejer till mig själv denna månad, vilket nästan aldrig händer
  • Jag mår så bra av att äta GI denna gång.. :D
  • Mensen är slut för denna gång.. ;)
  • Jag har jordens bästa vänner!
  • .. sist men inte minst, bästa mannnen & bästa barnen som jag älskar såå högt!!

Ja man kan inte annat än & vara glad i hågen! :D Nu ska jag på dass sen ska jag hämta min fina tjej på dagis, för att sen vara ute i det fina vårvädret!

På återseende alla glada!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ha en mysig kväll med mannen :) och njuuuut av din sovmorgon, vad underbart!

2011-03-31 @ 19:18:13
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Tessan

Vad underbart att läsa! Hoppas du får behålla den känslan super länge nu...

Kram

2011-04-01 @ 09:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0