Träningsvärk..

Goddagens! Nu har jag nyss ätit lunch & sitter & tar en kopp kaffe, Noel sover & han får vakna runt 12 för & äta lunch, för att sen hämta syrran på dagis! Inte han då, men han & jag..

Martin jobbar som vanligt idag & ikväll ska jag dra iväg & simma! Ska bli skönt.. MEN..

Jag lider av en extrem träningsvärk, varenda muskel gör ont & det känns som att jag kört ett hårt pass på gymmet.. haha.. men nej nej, igår när jag irrade runt & letade parkeringar runt omkring bvc så ringde Fred, han var i stan & höll på att städa ur sin fars lägenhet.. & ville ha bärhjälp med en massa skräp som skulle till återbruket.. såklart ställer vi upp, åker dit hela familjen. Men Martin & barnen åkte hem efter ett tag & jag & storebror tömde lägenheten på skräp & hade en trevlig eftermiddag tillsammans. :D Så där spontant & trevligt!

Han följde sen med hem, bjöd oss på mat & drack kaffe.. :) Väldigt trevligt! :)

Idag vet jag inte vad som händer, ska hämta sessan om en stund & sen blir det väl hemma mys tror jag.. längtar verkligen tills all snö är borta & man kan hänga i en lekpark! Nu är vädret under all kritik kan jag tycka.. fy bubblan!

Nä, tappade lusten att blogga.. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0