Can't live with you, can't live without yo...

img_2105 (MMS)

Can't live with you, can't live without you.. Men det är väl så det är & det är bara för mig att acceptera det, att leva utan dig! Vi 2 ska inte vara vänner.. Det är lixom inte meningen på nåt sätt.. Denna värld vill nåt annat, det är ganska tydligt! Jag tycker detta är hemskt jobbigt & det kommer ta ett tag att komma över dig, även denna gång, som varje gång.. Det gör ont, det smärtar, men det går väl över. Men jag kan säga att du är galet förändrad, kände knappt igen dig denna gång, denna gång, bara det låter ju som att det inte står rätt till! Jag önskar dig lycka till med allt & jag kommer sakna dig! Men detta är nog det bästa!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vet inte vad som nu hänt men skickar en styrkekram!!



Ringas imorgon kanske?

2011-05-12 @ 21:20:35
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0