Kall tisdag!

Hejsan! Kallt idag.. hua.. håller oss inne, med förkyld Noel & en dotter som ville stanna hemma från dagis & mysa med sin mamma.. men hon är ute & det handlade nog inte om att vara hemma med mamma.. hon var bara lat.. så jag kan väl känna mig blåst.. ;) Noel sover, han är ganska pigg.. men han hostar & snorar, min lilla prins bus!

Har jobbat klart min helg & min måndag.. nu ledigt i en vecka igen & det känns ju himla bra! Snart börjar jag jobba heltid.. 1 juni närmar sig med stormsteg & det känns bra faktiskt! Ska bli skönt att börja jobba igen & se lite mer pengar på kontot.. I höst när vi båda jobbar heltid kan vi äntligen börja spara en slant varje månad! Tjoho! :) O så kan man unna sig saker som man kan glömma nu.. ska bli så härligt!

Pengar är hemskt tycker jag... att man ska förlora så mycket på att vara hemma är ju heltokigt kan jag tycka!!

I helgen var det iaf valborg, hade vår favvofamilj här & vi grillade & åt massa gooood mat, drack nästan ingen alkohol, bara nåt glas eller så.. gick till brasan & stod där & värmde oss, snackade med lite grannar & barnen fick en varsin godispåse ( inte Noel dock.. ;) ) Sen hem igen & värmde oss hemma.. barnen lekte, hade lite lördagsmys, sen däckade väl alla barn runt 22.20.. Vi vuxna satt & snackade en massa skit till framåt midnatt, när vi alla dök i säng, helt slut allihopa! Men hade en otroligt trevlig kväll, längtar redan tills nästa gång vi ses!! ♥

Lite bilder från valborg:

   



3 galna 5 åringar! ♥



Underbara familj, mina 3 hjärtan! ♥

   



Helt otroligt vad vi trivs ihop med dessa människor, dom är så otroligt äkta, så snälla, rara & riktiga vänner!! Vi har så fantastiskt roligt tillsammans & det är galet kul att se Marcus utvecklas & lära sig svenska!



Stora kidsen kikar på film innan som däckade. :)

Nu haglar det ute.. :S Noel vaknade nu, så ska sätta mig i soffan & mysa med honom lite innan han ska få lunch.. tänkte slänga in ett recept på nyttiga snacks, som är galet goda, men det får vi ta en annan dag! Nu ska jag mysa med barn!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jenny Mortensen

Vilka jätte fina bilder du lagt upp, verkligen vacker den med brasan du fångade känslan :-)



Hoppas du och din familj mår bra!



Kramar Jenny (Tuvas mamma)

2011-05-06 @ 00:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0