Kryssningsbilder! :)



Mamma & Bebis. :) Nyss kommit ombord.



Kikar ut på gröna lund



Buffe.. smarr smarr!



Häftigt! :D



Solnedgång genom ett skitigt fönster. ;)



Lekrum fanns det såklart!



O traktorer. :)



Parttdrink!



Kärlek i all evighet!



I helsingfors, det fanns lastbilar där, villken grej!! ;)



Häftig båt. :)



That´s my man! :D



Fint!

 

Vad gör man i helsingfors? Äter donken såklart! :D



Dansande barn! :D



Buskille



Balettdansös! :)

Hade en trevlig kryssning med min familj! Svärmor & svärfar, Martins båda bröder m familjer var med oxå! Inga bilder lägger jag ut på dom dock.. men här var ett urval från vår familj iaf! :)

Nu ska jag umgås med Camilla som kommit, mycket roligt!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Haha jag och Henke förlovade oss inne i den där fina domkyrkan ;)



Mysiga bilder!

2011-05-25 @ 13:30:52
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Josefin

Härliga bilder! Vad mysigt det ser ut =)

2011-05-25 @ 15:16:10
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0