Ledig!

Tjolahopp! Nu är jag ledig igen, efter en 4 dagars så får jag njuta av ledighet tills på måndag! Najs! Ja dags att verkligen toknjuta, för inom kort så jobbar jag heltid igen! :D Alla frågar hur det känns att snart vara en arbetande kvinna igen.. Jo det känns BRA! Jag kan oxå stolt säga att jag TRIVS på mitt jobb & jag har faktiskt inga planer på att byta jobb, just nu! :)

Men en sak som har hänt, som är sååå sorglig, det är att min kääära arbetskollega & vän ska sluta. Min fina Kicki! ♥ Jag kan säga att jag har sorg över det, först så slutar min jobbarkompis Martin, som jag jobbat med i en massa massa år.. jag har fortfarande sorg över det, så ska Kicki sluta! :( Men det är bara att kämpa vidare, jag har ju kvar den bästa Åsa & såklart Gunilla alias Gunnel! ♥

Annars är modet ganska bra.. jag har haft en sväng av en låg period, men idag känns det bättre än på länge, vilket känns bra, man måste ju rycka upp sig ibland, att sparka sig själv där bak & intala sig själv att allt som händer har en mening! För så är det väl? Det finns inget negativt som för nåt gott med sig!

O på tal om det så ska jag & kidsen dra hem till Vickan & hennes kids idag! Ska bli najs som vanligt! Leka, snacka skit & dricka kaffe! ♥

I helgen drar vi allihopa i min ingifta släkt på kryssning till helsingfors! 36 timmar, tjoho vad det ska bli roligt! Längtar som bara den ju! :D

Lina är i Enköping med förskolan idag! Lyckan va total, när jag packade hennes väska med pannkakor, saft & ett päron! :D Min stora fina tjej! Dom skulle åka bussen & vara där, ska hämta henne 13.30 idga istället, alltså en hel timme längre ska hon vara där! :) Sen drar vi till Vickan! :)

Igår va det vägning förresten.. jag har verkligen kämpat som ett svin denna vecka, tränat HÅRT & ätit korrekt vilket visade minus 3.2 kg! Fatta! Viktklubb hytte med pekfingret & sa att jag måste ta det försiktigt, men jag gör alltid så när jag startar en diet, är väl kroppen som får en chock! :) Sen är det ju inte bara fett, säkerligen mycket vätska oxå! :) Så nu är det 1.8 kg kvar till första delmålet av 6 möjliga.. då ska jag få en belöning iform av fotvård! :) Har satt upp egna delmål på viktklubb.se för att sporra mig lite. Hoppas verkligen att jag ska lyckas nå mitt mål denna gång! Ni håller väl tummarna! :)

Nä nu ska jag plocka in golvmoppen & så, sen kan jag släppa mitt vilddjur till son lös efter middagsvilandet, han ligger & vaknar till & myser med sin snutte! Vackra unge! ♥

Ha en bra dag alla!!

Kommentarer
Postat av: Linnea mamma till moa och ebba

självklart att vi håller alla tummar vi har för dig :) Du är sååå duktig!

2011-05-17 @ 18:53:12
URL: http://johanssonlinders.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du är så duktig så hälften vore nog! :)



Har du tid för en lunchdate på stan eller liknande nån fm nästa vecka? Runt 11-tiden så jag hinner till jobb efter utan stress. Saknar dig.



Kram!

2011-05-18 @ 08:42:57
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Josefin

Gud vad duktig du är Carola, verkligen :) Och tack för alla dina fina kommentarer!

2011-05-18 @ 19:04:24
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Duktiga du!!



Jag försökte skriva till dig på msn men det funkade inte.. :P

2011-05-18 @ 22:03:26
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0