Om Noel

Noel föddes med planerat snitt i v 37+0. Han var för stor för tiden & pga det tidigare snittet så skulle inte min livmoder klara av en vanlig förlossning för att han var så stor. Han vägde 4750 g & var 53 cm lång. En stor & vacker pojke!

Till hösten börjar Noel på dagis & jag vet att han kommer stormtrivas.. han är min sistfödda & kommer alltid vara min lilla bebis & jag har svårt att tänka mig att vara utan honom om dagarna, men det ska såklart gå superbra!

Noel är en snäll kille, han charmar allt & alla, är en hjulbent liten kille, som helst bara springer & bara älskar att klättra överallt & skrämma slag på sina föräldrar. Han är näst intill alltid glad & skrattar sig igenom dagarna!

Noel lever för sina traktorer, bilar & lastbilar.. han kör med dom & leker med dom hela dagarna.. sen är ju även han snuttefilt han bästa vän!

Han ser upp till sin syrra & gör som hon gör, vilket inte alltid är positivt. ;)

Noel Gunnar Anton Jansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0